REGULAMIN REZERWACJI I KORZYSTANIA Z DOMKÓW I POKOI W GOSPODARSTWIE AGROTURYSTYCZNYM „ZŁOTE STAWY” KAMILA BRACISZEWICZ ŚLADKÓW MAŁY 98. NIP 657 267 98 00
- Rezerwacji pobytu w ośrodku „Złote Stawy” można dokonać poprzez kontakt telefoniczny nr. 607 509 302 lub mailowy : gospodarstwo@zlotestawy.pl
- 2. Rezerwacja dokonywana mailowo powinna zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko osoby rezerwującej
b) terminu planowanego pobytu,
c) liczbę osób, których dotyczy rezerwacja,
d) liczbę domków/pokoi, które Klient chciałby wynająć,
e) adres e-mail w celach korespondencyjnych. - Po potwierdzeniu przez Właściciela dostępności domku w wybranym terminie, klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie rezerwacji w którym zawarte są
-termin rezerwacji
-ilość osób objętych rezerwacją
-koszt całkowity pobytu
-wysokość zadatku oraz metody płatności (przelew tradycyjny lub on- line przez Przelewy24)
Wysokość zadatku wynosi 30% kosztu całego pobytu i powinna zostać uiszczona w ciągu 7 dni od daty dokonania rezerwacji.
Po opłaceniu zadatku klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zadatku.
W przypadku braku wpłaty zadatku w wyżej wymienionym terminie rezerwacja zostanie anulowana. - Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji przez Klienta, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Zadatek jest zwracany w całości, w przypadku gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy Obiektu.
- Pozostałą część opłaty za pobyt, po uwzględnieniu wpłaconego zadatku, należy uiścić w momencie zakwaterowania. Płatności można dokonać kartą , gotówką lub przelewem on-line.
- W przypadku skrócenia terminu wynajmu domku/ pokoju, należność nie ulega zmianie.
- W celu zameldowania Goście zobowiązani są okazać dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, wiza, legitymacja szkolna lub studencka).
- Goście zobowiązani są opuścić wynajmowany domek/ pokój do godziny 11 w dniu, który jest ostatnim dniem pobytu.
- Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15.00, kończy o godzinie 11.00 w dniu ostatnim pobytu.
- Wykwaterowanie odbywa się w obecności Właściciela w celu rozliczenia oraz odbioru kluczy. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie godziny wyjazdu, w celu sprawnego odbioru domku/ pokoju przez Właściciela.
- Za zgubienie klucza do pokoju/domku pobierana jest kara umowna w wysokości 100 zł.
- Goście nie mogą przekazywać ani udostępniać domku/pokoju osobom trzecim, domek/pokój nie może być zamieszkany przez większą liczbę osób, aniżeli zgłoszoną przy rezerwacji.
- Na terenie obiektu mogą przebywać tylko osoby objęte rezerwacją.
- Właściciel akceptuje się obecność zwierząt domowych na terenie ośrodka, pod warunkiem trzymania zwierzęcia w taki sposób, aby nie stanowiło to zagrożenia dla innych Gości oraz personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie obiektu.
- Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godz. 22.00 – 6.00. Wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej, Właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.
- Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych znajdujących się w domkach/pokojach oraz na terenie ośrodka, powstałe z ich winy w okresie trwania pobytu. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w domku/pokoju przez Gości. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku/pokoju.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości oraz znajdującego się w nim mienia.
- Palenie ognisk poza wyznaczonym miejscem jest zabronione.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności związane z brakiem zasilania lub wody.
- W domkach/pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, jak i korzystania z urządzeń elektrycznych lub gazowych nie będących wyposażeniem domku. Nie dotyczy to drobnych urządzeń elektrycznych takich jak np. ładowarki do telefonów lub komputerów, podgrzewacze, suszarki do włosów itp..
- Ze względu na drewniane konstrukcje domków należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru.
- W przypadku wykrycia uszkodzeń mienia znajdującego się w domkach/ pokojach podczas wykwaterowania, Goście mogą zostać obciążeni dodatkową opłatą.
- Goście wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Właściciela na potrzeby wynajmu domku/pokoju danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
PŁATNOŚCI OBSŁUGIWANE SĄ PRZEZ PRZELEWY24
Procedura składania i rozpatrywania reklamacji
- Na potrzeby niniejszej procedury za „Klienta” uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) korzystającego z usług świadczonych przez Gospodarstwo Agroturystyczne Złote Stawy, składającego Reklamację.
- Na potrzeby niniejszej procedury za „Reklamację” uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy / tytułu pisma) skierowane do Gospodarstwo Agroturystyczne Złote Stawy, które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Gospodarstwo Agroturystyczne Złote Stawy. Reklamacja powinna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
- Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: Złote Stawy Kamila Braciszewicz Śladków Mały 98 . Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: gospodarstwo@zlotestawy.pl.
- Klient powinien zgłosić Reklamację możliwie niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
- Gospodarstwo Agroturystyczne Złote Stawy po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
- Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie wiadomości e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).
- Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie:
- uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter podniesionych zarzutów,
- informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragmentów umowy bądź przepisów obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzutów,
- wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
- Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.
- Decyzja o wypłaceniu Klientowi rekompensaty lub dokonaniu zwrotu środków musi zawsze uzyskać akceptację właściciela Gospodarstwa Agroturystycznego Złote Stawy.
- Realizacja wypłaty roszczenia finansowego lub innej rekompensaty na rzecz Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni od daty uznania Reklamacji, na podstawie decyzji właściciela Gospodarstwa Agroturystycznego Złote Stawy .
- Klient zachowuje prawo wystąpienia z powództwem dotyczącym Reklamacji do sądu powszechnego, stosownie do obowiązujących przepisów prawa.
REGULAMIN ŁOWISKA „ZŁOTE STAWY”
- Wędkowanie na łowisku „Złote Stawy” dozwolone jest wyłącznie po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem i zaakceptowaniu go.
- Możliwość wędkowania mają tylko osoby zakwaterowane w domkach lub pokojach.
- Łowisko „Złote Stawy”jest łowiskiem uznającym zasadę „No Kill” oraz „Złów i Wypuść” i tylko na takich zasadach możliwe jest wędkowanie na naszych zbiornikach.
- Na łowisku obowiązuje bezwzględny zakaz zabijania i zabierania ryb.
- Wędkowanie dozwolone jest na 3 wędki.
- Nie dopuszcza się przetrzymywania ryb w workach karpiowych lub siatkach.
- Od Karpiarzy wymagane jest posiadanie, oraz używanie na stanowisku: maty karpiowej lub kołyski, odkażacza, podbieraka o rozstawie ramion 80 cm, haków bezzadziorowych.
- Wszystkie złowione ryby należy w jak najlepszej kondycji wypuścić z powrotem do wody. Złowione okazy można zważyć i wykonać sesje zdjęciową, która może trwać nie dłużej niż 5 minut. Ryba trzymana do zdjęcia powinna znajdować się nad matą. Zabrania się stania z rybami podczas sesji.
- Dopuszcza się zanęcanie sądowanie i wywożenie ze stawów środkami pływającymi.
- Dopuszcza się łowienie na spinning stosując przynęnty tylko z jednym hakiem.
- Na łowisku obowiązuje zakaz łowenia na żywca i na martwą rybkę.
- Zabrania się podjeżdzania samochodami na stanowiska.
- W przypadku kradzieży ryb z łowiska właściciel ma prawo do przeprowadzenie kontroli. Osobie, która dopuści się kradzieży naliczona zostanie kara w wysokości 500zł za każdy kilogram ryby. Osoba dopuszczająca się kradzieży zobowiązana jest do natychmiastowego opuszczenia łowiska. Rónocześnie osobę taką obowiązuje w przyszłości całkowiy zakaz wstępu na łowisko.
- Dane uzyskane z monitoringu wykorzystywane będą jedynie przeciwko osobą naruszającym regulaminu łowiska.
- Sprawy nie opisane w niniejszym regulaminie należy konsultować z właścicielem